2.12.12

Zašto je Keri Grant učio da štrika...

* Štrikanje je trenutno stanje uma kome ne mogu da pobegnem (nije da se trudim). A što se Kerija tiče, pazite sad ovo: žrtvovao se u marketinške svrhe, tamo negde četrdesetih, u vreme rata. Pošto je štrikanje bilo ženski posao, on je pokazao moralnu hrabrost učeći da štrika. E, Keri, Keri, nešto ti teško ide, gde je ta mačo nadmoć, da nije teta sa naočarima prestroga ili su igre preoštre? Bući, bući (biiič!)






* Odavno sam prestala da manekenke gledam kao uzore za bilo šta. Priznajem, imala sam fazu, ali poraste se. Shvati čovek da svako radi svoj posao, koji god bio, na ovaj ili onaj način, neki su nam stalno pred očima, neki su potpuno nevidljivi, i svi nam se više ili manje sviđaju ili nam se uopšte ne sviđaju, ako uopšte i znamo za njih.
   Ipak, moram da priznam slabost na Karli Klos. Nije da sam konstanto pratila sve što radi, ali se nekako uvek nalazila u onome što mi se svidi, a pri tom je bivša balerina (slaba sam na sve vrste plesa), i ume da kaže po koju mudru. Dakle lepa, pametna i uspešna... i što je najluđe od svega tek je napunila 20!!! Kod te informacije sam se slomila i dobila je trenutak.


Photograph by Ryan McGinley

   A taj trenutak je utopljen u moju (našu?) omiljenu temu - putovanje. Dakle Karli u putopisu Nikaragvi. Ja ću putovati svetom, makar i tek u osamdesetoj, i to uzduž i popreko. Zato i volim kad naiđem na ovakvu reportažu koja ne servira stilizovanu turističku sliku, već sirove činjenice. Ako poželite da vidite i Nikaragvu odlično, ako ne, još bolje, verovatno i nije za vas.

* Pretpostavljam da ste u svojoj blogerskoj ili blogočitačkoj karijeri već naišli na Kinfolk magazin i da ste kao i ja pali za slobodu, očarani au naturel estetikom. Samo, da li ste se nekada zapitali koliko je ona, u stvari, deo trenda. 


HILDA GRAHNAT
  Čitala sam ovaj tekst  i lavina pitanja se sručila, tako da ćete morati da me izvlačite. Da li smo hipsteri, da li želimo da budemo hipsteri ili se toga užasavamo? Da li su hipsteri krivi za sve? Da li je naša želja da budemo malo drugačiji, da sve uradimo sami (diy), da odlično izgledamo kao da nas nije briga, posledica originalnosti, ekonomske krize, trenda ili nas stvarno nije briga?


Oprostite mi, znam da je nedelja.
;)
*English

P.S. Baš mi je danas legla ova žurka CreaCtive, nije kasno da se pridružite i nađete novo društvo!






20 comments:

  1. Hvala na inspirativnim linkovima. Eto, ja ispadam očito hipster onda, čovjek uči o sebi dok je živ..;)

    ReplyDelete
  2. Štrikanje for life! Kod nas su u ratu svi štrikali tj. pleli, kako god :), i muškarci i žene, to je bila kao grupna aktivnost, i žao mi je što toga nema više, ideš u goste i nosiš u kesi pletivo ili šta za heklati, sad svi nose samo cigare i mobitele.
    Lijepa je Karli, ima ono nešto.
    Problem s hipsterizom je što ima onaj paradoks. Ako kaže da si hipster onda nisi pravi hipster, a ako negiraš da si hipster onda i jesi pravi hipster, ili nešto takvo :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti kad budes dosla kod mene obavezno ponesi pletivo, pa cemo zajedno klot frket :)

      Delete
  3. Baš volim da čitam o putovanjima (ali da je napisano tako da ni ne podseća na reklamu), hvala za link.

    ReplyDelete
  4. Hipsteri??Malo drugaciji??
    NE svi su toliko isti i ne mogu da ih razlikujem jer su upali u modnu zamnku iz koje ce ispasti smesni za par sezona kada to sve bude bilo out ili kada se moda pomeri na drugu stranu.
    Samo po lookbook kada gledam svi su toliko isti, da mi se cini da iste slike i gledam.Mislim da to nije stil ili imati svoj fazon kada licis na sve drugo.
    Nekazem da ja i u mom oblacenju ne dodajem te hipster elemente, ali se trudim da to sve razbijem i bezim od tog ukalopljenig stila.
    To je moje misljenje!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. potpuno si u pravu, to i jeste poenta svega (nisi se se valjda naljutila? :))
      svi su pomalo u zamci, samo je pitanje ko ce se kako spasiti :D

      Delete
    2. Ma ne nikada se ne bi naljutila. Sta ti je?? :)Zasto!!
      Ja to stvarno mislim na tu temu.Kazem ti da se skroz trudim da tamo ne spadam, ali to nam se namece, i treba odigradi svoj vlastiti stil, ostati svoj i ne ispasti smesan.

      Posle tako lepog tvog komentara kod mene da se ljutim??!! Svasta!! <3

      Delete
    3. slatka si, salila sam se naravno :)

      Delete
  5. hipsteri?! Pogledaj obavezno ovo :)

    http://www.youtube.com/watch?v=x1hLREgL194

    ReplyDelete
    Replies
    1. vec u prvih 10 sekundi mi je jasno koliko ce bit genijalno :D

      Delete
  6. U ratu smo živjeli u Cirihu... i ono što je moju mamu
    (pravu staromodnu bosanku) toliko fasciniralo i što stalno spominje
    "zamisli, kod njih momak u vozu plete džemper"...
    švicarsku čokoladu, satove, čistoću, nikad ne spominje :D

    Ovaj Kinofolk magazin sam vidjela negdje...
    Ima ovaj blogić predivan, koji me doveo do tog magazina..
    http://andrewandcarissa.com/ imaju usvojenu preslatku djevojčicu,
    i mnogo fotografija sa putovanja! Svidjeće ti se!

    ReplyDelete
    Replies
    1. svajcarska, hm, idemo tamo da trazimo muzeve :D
      znam za blog i citam ga cesto, predivna prica, a posebno kada vidis koliko su mladi:)

      Delete
  7. Ja sam bila ubeđena da već uveliko pratim tvoj blog. :)

    ReplyDelete
  8. Ja sam hipster jer me zbiljanije briga. Većinu vremena :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. u svakom slucaju, ne boli te glava, a to se racuna najvise :)

      Delete
  9. Odlican post, jos bolja rasprava u komentarima!
    to se trazi!

    Osvoji nakit: >> GIVEAWAY <<

    ReplyDelete
  10. U vreme interneta neodgovorno je tvrditi kako smo samo svoji i kako ne pripadamo ni jednoj fijoci. Ma da :)

    Uostalom, ako neka socijalna nisa od mene trazi da budem stalno+siroko informisana, da se vracam prirodi, nudim svoje umesto konfekcijskog...sta je tu lose? Svi smo mi hipsteri, and proud of it!

    ReplyDelete
  11. Sve dok slobodno izrazavamo svoje bice ok je, pa makar bili nazvani i hipsterima zbog stila kojim zivimo, uredjujemo stanove ili biramo odjecu. Zato mislim da je negativno biti hipster ukoliko to trazi konstrukciju neceg sto nije spontano i iskreno, i dobro ukoliko nam prija; jer samo u slobodi mozemo biti autenticni.

    A Keri Grant i strikanje? Idem da kupim vunu! :D
    Sjajan post, veoma inspirativan! Ophrvana sam zeljama da strikam, gledam fotke, citam o teoriji subkultura...!

    ReplyDelete

Friends