17.9.13

Razglednica

      Znam, znam, jeste, jeste, dosta je bilo Grčke i mora. Ali dozvolite mi još samo ovaj jedan (dva) post, jer već sam počela da pišem spisak za Sajam knjiga, izvadila sam nekoliko džempera i ne nosim više sandale baš svaki put (al' u kutiju ih još ne vraćam, zato odbij!). Još samo malo i priznaću jesen...

Vodeno biće


Iako sam u nekom prošlom životu sigurno bila patka, u ovom mi, pak, plivanje nije jača strana. Mada ako se nađem u plićaku i još imam masku i disaljku za gnjuranje, računajte da ćete veći deo dana gledati moj cvetni donji deo kupaćeg na morskoj površini. Sve dok mi voda ne ulazi u nos i usta, idem gde me struja nosi.
Jednog dana sam se čak hrabro zaputila ka bovi, onoj narandžastoj, najdaljoj, kod parkiranih brodića. Jeste da je hrabrost najviše potekla od toga što sam imala onog mog finog da me šlepa i narandžasti gumeni jastuk na naduvavanje za održavanje na površini. Negde na pola puta između plaže i te najdalje bove, doživim ti ja vantelesno iskustvo.
Zamislim nas, spontano, iz ptičje perspektive i imam šta i da vidim: ja njega držim obema rukama za levu nogu, pod bradom mi to narandžasto jastuče, on pliva snažno, onako muški, vuče me, ja pozadi pomažem mlateći nogicama, lagano al' sigurno, kao da, na primer, vozim podvodni bicikl... pomislim kako smo sjajna inspiracija za dobar crtać, vodeni super čovek i njegov riđi kučeći pomoćnik (ne, ipak, ne) i dobijem najstrašniji napad smeh koji čoveka može zadesiti na sto metara od obale... Posle sam odustala od plivanja i vratila se gnjuranju sa sve repićem na površini. 900 slika na podvodnom fotoaparatu proisteklo je iz moje novootkrivene ljubavi prema gnjuranju.

Kosa i šminka

Stvarno?! Na letovanju. Pa šta ću. Kosa mi uživa u morskoj vodi, ja se odreknem šampona na 10 dana, i umesto njega navalim na maske, i to one koje su žute ili narandžaste i imaju sunce na sebi, čudni kriterijumi za odabir, ali deluju . Kosa mi bujna, što u drugim slučajevim ne bi bilo adekvatno agregatno stanje, ali na moru... A šminka, i to mi se desilo jednog popodneva kad mi je nos bio posebno crven, jer me maska stegla, a sunce ugrizlo. Morala sam da se častim lajnerom i ,,mačjim okom'', samo taj jedan jedini put. To je sve, ostatak kozmetike se sveo na filozofiju mirišem na kokos/faktor 40/ lak za nokte, lak za nokte, lak za nokte...

Umetnost oblačenja i čestog presvlačenja




Prosto, na moru mi je odeća desetak centimetara kraća nego u gradu, šorc, suknja, pantalone, sve! Šešir natučem, naočare na nos, sladoled ne ispuštam. Kupaći komada dva, jedan crni, jedan šareni, nikad u kompletu, nego šareni gornji i crni donji, ili šareni donji, a crni gornji deo. Pa sandale, japanke, sandale, japanke. A na kraju (dobro, na početku, odmah drugog dana) i nove sandale, kožne, ručno rađene, grčke sandale, koje zahtevaju sopstvenu priču.

I nije kraj, biće još...

;)

20 comments:

  1. E kud se seti podvodnog bicikla :))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. e, da znaš kako je tek meni bilo. zamalo se ne udavih :D

      Delete
  2. Jesu lijeve ili desne grčke sandale?

    Ti bar znaš da roniš, ja ne znam :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a, ne, ni približno ne znam da ronim, samo plutam po površini i izgore mi leđa, pa tek na kraju odmora ukapiram kako da se cela umočim i da samo posmatram. a maska i disaljka su za nas nemoćne zato zakon ;)

      Delete
  3. uh more.. nemas pojma koliko ti zavidim na toj avanturi.. dajem sebi jos mesec dana fore da smislim kako da se domognem mora, makar na kratko

    ReplyDelete
  4. Kako je dobra prva fotka! Jaoo, sajam knjiga, ja i zaboravila za njega, sad cu i ja da pravim spisak.. :)

    ReplyDelete
  5. Neka nije kraj, ja hoću još :))

    ReplyDelete
  6. Vani pada kiša, a ti mi s ovim slikicama... :(
    Neka, samo pričaj, lijepo te čitati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je kontra napad :D
      i hvala, volim kad to neko kaže :*

      Delete
  7. Hahaha, baš me nasmejaše ovi tvoji opisi.
    I kad ćemo videti taj spisak za Sajam? (ja neću ići ove godine, šmrc)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i mene :D
      i znaš da sajam nikad ne propuštam, i patim kad neko ne može da ide :,)

      Delete
  8. Jao ja na moru izgledam opečeno i baš jako crveno.Tako da me moj izgled iritira.
    Tvoja ideja oko kose i morske soli mi se čini posebnom i cool.Kako ranije nisi pisala o tome :)
    Slike su super, fale mi samo grcke mace.
    Imas kod mene dve slike sa macama, samo za tebe!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tanja, ne sumnjaj u mene, grčkih maca toliko imam da idu u poseban post ;)
      i hvaaaaaaaala što misliš na mene, raznežila sam se!

      Delete
  9. juče sam pristigla iz Grčke...i nisam spremna da prihvatim jesen nikako, da se zna! Ja sam verujem u prethodnom životu bila riba, obožavam vodu, voda me obožava (ok, obožavala me je i jedna meduza ovog leta, ali ne bih o tome :/) Moja je muka što ne umem da skačem u vodu...strah je čudo, a zamišljam kako ću jednog dana...ehhhh
    Sladoled Ben and Jerry...družila sam se sa njim ovih desetak dana :)
    I na kraju, ahhhh tirkiz i more i sve...ljubav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. o, koliko te samo razumem!
      srecom nisam imala susreta sa meduzama, nije ih bilo.
      jeste strah je cudo, ni ja ne umem da skacem i nisam srecna u dobokoj vodi, a od skakanja s brodica mi se kosa dize :) sad si mi vratila uspomene :,)

      Delete

Friends