9.6.15

Vrati dečku farmerke

   


Farmerke - ovo vam je moj pokušaj interpretacije trenda ,,boyfriend jeans''. Godinama nisam kupila farmerke koje nisu teget ili crne i koje nisu potpuno uske i onda me odjednom zasvrbe trend, a moj bojfrend ne nosi farmerke, morala sam sama da se snalazim. Odem u SH i kupim najveće i najsvetlije farmerke koja sam našla, pa malo i preteram, pa ih malo suzim. Pa onda vidim ličim malo na Avrile Lavigne, pa ajde da si dodam koju godinu, udarim gore svilenu bluzu i to na leopardske tačke. Mmmm, nije loše...

Bluza - rešila sam u jednom trenutku da imam dovoljno godina za leoparda (duga priča) i u jednom drugom bazanju po SH snimim ovu bluzu. Kao pravi šoping predator, kako to već ide, snimim, ugrabim, pogledam etiketu 100% svila (vou!), probam, odmerim, odnesem na kasu. Tete koje rade u SH često imaju potrebu da mi pohvale kupovinu, ne znam da li je to svuda tako ili je do ovih mojih, elem kaže ona: ,,Mnogo lepa bluzica, a samo 300 dinara. Divan, lagan materijal, k'o da je svila!'' Ja joj pokažem piše da jeste svila, ona pogleda, oči joj ispadnu, kaže ,,Gle!'', i mislim da je zaboleše onih 300 dinara. A mene briga, ja sam dama. Nosim leoparda, pa još svilenog, i bojfrend džins. 

Torba - A kad sam jednog dana rešila da ne moram sa sobom da nosim sve stvari koje posedujem, pomislila sam da bi rešenje bilo prinudno nošenje male torbe, i onda hoces-neces moras da smanjiš teret (Eureka). Malo sam prodžarala net radi inspiracije i pronašla odgovarajućeg kandidata, po malo manje odgovarajućoj ceni, ali kao spremna ja da uložim u kvalitet. Međutim, uživo mi se snovi o kvalitetu srušiše kao kula od karata (kvalitet torbe je bio obrnuto proporcionalan ceni), i ja iz protesta uđem u prvu domaćinsku radnju koja mi se našla na putu kupim ovo čudo po tri puta manjoj ceni. I gle, družimo se bez frke, evo već druga godina.

I to vam je ukratko moj život u trendu.
;)

10 comments:

  1. Ma jel' stoje te bojfrenduse nekom dobro? Eno mojih, skupljaju prasinu..ne usudjujem se da ih povedem u setnju :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma, zazmuris na jedno oko i super su. kolektivna hipnoza :D

      Delete
  2. I ja sam se tako snasla i kupila svetle, jos iscepane farmerke, obukla sam ih 2-3 puta za vise od mesec dana. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja se bogme namuci dok sam nasla neiscepane :) ali ih zato jedno 2 nedelje nisam skidala

      Delete
  3. Odlicne su farke! Ja ih obozavam i udobnije mi je kad nosim siroke farke.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. e, ovo da vidi Iva, tebi sigurno fenomenalno stoje :)

      Delete
  4. 'Nosim leoparda, pa još svilenog.' - odvalila sam :D
    Torba mi se baš dopada!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I sepurim se kao paun, da te nasmejem jos malo :D

      Delete
  5. bluza je super! volim svilu i životinjske uzorke.
    ne razumijem nošenje boyfriend traperica, pa ću taj dio preskočiti :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. raumemo se u svakom slucaju, ipak nosimo iste papuce ;)

      Delete

Friends