15.8.15

Prvi ples

     Znate, nisam vam ja čovek, tj. žena, za belu venčanicu, svadbu i te stvari. Draže mi ja da međ' normalnim svetom štrčim neudata i posle 14 godina veze, i da me i posle hiljadu godina zajedničkog života i dalje pitaju ka'će svadba (za ka'će beba da i ne pričam).
     Elem, eno udade se prošle godine Bjonsina sestra Solanž i podeli žena sa svetom svadbeni ples. A ne, ne, ne onako kao što vole You Tube, a i naši domaći mladenci, onaj eklektični ples što im DJ izmiksao, na sve od Mihajla Džeksona do Žikinog kola. Ne taj, nego ovaj koji je otplesala sa svojim preslatkim sinom:


     Joj, ljudi, što bi ja volela da sam ovalo kul. Evo cupkam ceo dan, učim koreografiju. Znate da često imam posla sa decom od 2 do 6 godina, pa mi leži koreografija. Al' rekoh vam i da sam okorela folklorašica, a to je već mali problem jer mi ramenca po default-u vuku više na Nišku banju, nego na hip-hop.
;)

3 comments:

Friends