27.6.12

Dobra nedelja






Kako se oporaviti od paklene radne nedelje...
Scenario:

1. Dve najbolje drugarice nađu se u Beogradu na seminaru. Srećom po vas seminar je strašno dosadan, pa reše da vam učine plezir da ih odvedete na kafu, sladoled i generalno razgledanje grada (čitati: izloga). Nedelja je, 10 sati ujutru, i mogu vam reći da se Beograd retko oseća tako lepo i prijateljski.

2. Drugar koji radi u velikoj knjižari vam da svoj popust, pa se dokopate knjige... i provedete ostatak dana sa glavom u oblacima, kalkulišući kako da se dokopate i ostalih sa iste police...

3. Popodne provedete u sunčanju i kupanju sa sister na Adi. Ponašate se kao da imate svega 10 godina (zajedno), a *gumene baletanke koristite kao peraja, dorzalna ili ventralna, svejedno je, jer se odlično kombinuju. A tu je i simpatična porodica sa nervoznom čivavom, koja se pretvara u zen majstora kada je stave u naduvani čamac da pluta po vodi. Terapija je čudo!

koje inače nosite i u vodu i na plaži, jer vaša delikatna stopala ne umeju da hodaju po šljunku, pa bez njih izgledate kao patka sa poremećenim centrom za ravnotežu, a sa njima kao obična patka.

;)

16 comments:

  1. Dobra nedjelja zaista!
    Roman sam davno čitala i odličan je.
    Voljela bih da sam mogla vidjeti tu čivavu zen majstora :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bas odavno zelim da ga procitam i samo sam dobre kritike cula. i mene dusa boli sto nisam slikala civavu:(

      Delete
  2. Kako si lepo uhvatila ove kadrove, koji tako lepo govore o tvom lepom danu.
    Cvet koji je rascvetan i fontana koja prsti i odlazak za prijateljicom na plazu, je pravo uzivanje za jedan obican dan.
    Drago mi je sto ti je drug dao njegov popust i mogu da zamislim tvoju srecu tada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) da to je bas bio neocekivani bonus dana:)

      Delete
  3. nasmejala si me, bas lepo, i sa patkom, i sa civavom zen majstoricom :)

    svidja mi se ovaj recept za recovery weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ^.^ sve se desilo slucajno, samo se poklopilo i da mi je vise takvih dana :)

      Delete
  4. takva nedjelja zvuči savršeno!

    ReplyDelete
  5. Lepe slike za dobru nedelju :)

    ReplyDelete
  6. "koje inače nosite i u vodu i na plaži, jer vaša delikatna stopala ne umeju da hodaju po šljunku, pa bez njih izgledate kao patka sa poremećenim centrom za ravnotežu, a sa njima kao obična patka."

    Znam na sta mislis, ista sam xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, nema gracioznijeg stvora na plazi od mene :D

      Delete
  7. Kakva je knjiga, dobra :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kniga upravo procitana i savrsena. jedini je problem sto vise neces zeleti da posetis indiju, ako si do sada zelela. ubija svaku mogucu romanticnu zamisao o indiji, ali je savrseno dobra:)

      Delete

Friends