16.7.14

Nil Gejmen - Okean na kraju puteljka

,,Reći ću ti nešto važno. Ni odrasli iznutra ne izgledaju kao odrasli. Spolja su veliki, bezobzirni i uvek znaju šta rade. A iznutra izgledaju baš kao što su oduvek i izgledali. Kao što su izgledali kad su bili tvog uzrasta. Istina je da odrasli ne postoje. Nijedan na celom svetu.'' 






       Znate kako ja znam sam odrasla? Sem toga što sam morala da nabavim naočare za čitanje i što mi je izrastak pre svakog farbanja sve belji, zapravo, nikako! A čitam i bajke, kao što je ova gore na primer. A onda idem okolo i preporučujem je oduševljeno svima. Divna bajka, avantura, odličan prevod, i Mijazaki bi morao da snimi film po ovoj knjizi. Uf, što bi to bilo lepo! A kad je pročitate (ili ako već jeste), čik kažite da niste zamišljali sebe kao Leti...
;)

10 comments:

  1. dobra?
    onda mi ide na wishlistu.
    volim bajke:)

    ReplyDelete
  2. Uuuu super preporuka, taman sam razmisljala koju cu knjigu uzeti za more ako finansije dozvole :D

    ReplyDelete
  3. Knjiga zaista obecava! Svidja mi se uvodni deo,...prava pravcata istina, ...to za odrasle ;) Dobra bi bila jedna bajkovita ekranizacija ovakvog jednog inspirativnog dela <3

    ReplyDelete
  4. Kupila sam je pre par meseci, ali još nije stigla na red. Otkad sam se ponovo učlanila u biblioteku, gledam da ih iskoristim što više, pa sopstvene knjige zanemarujem.

    ReplyDelete
  5. Ali samo Miyazaki i niko drugi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neko drugi je vec poceo. Sad mozemo samo da drzimo palceve i da se nadamo :)

      Delete

Friends