12.5.15

Tuđinka (Outlander)

     Nema veze što me nema trista godina, nema, je l' da? Evo da se iskupim ja vam pišem šta sam čitala, a posle vi meni.


     Imam jednu grupu drugarica na FB, znate onu grupu ,,vaših žena'', svako je ima. Još u gimnaziji smo delile lepote jezičkog smera, pa na njih uvek mogu da se oslonim za dobre preporuke za filmove, serije, muziku i, naravno, knjige. I tako su one ove zime počele da šuškaju o Outlander -u. Načuljim ja uši, kad ono padanje u nesvest, žene u transu, Džejmi, Džejmi, arrr arrrrr... Čujem knjiga, čujem ima i BBC serija, dobro zvuči. Pitam na kraju direktno i one dreknu: ,,ODMA' ČITAJ'!!!''. I ja šta ću: pronađem sve nastavke, napunim Kindl i udri.

     Ljudi moji, ala su me %!!*/#. Čitam ja i pitam se ko mene tu zeza, šta je ovo, gde će ova žena i kako da joj lupim koju vaspitnu? Jooooj, šta me snađe!!! **Spoiler alert/ Dobro, ona je medicinska sestra, ali zašto ne prepoznaje krv stepenicama ako je provela ceo svetski rat u krvi do kolena. Dobro, slučajno se vratila se kroz vreme, ali zašto ne traži fakin stenčugu koja ju je prebacila i ne pokušava da se vrati kući, i kako je slučajno uspela da se uda (misli da žena treba da bude udata u svakome veku u kome živi?). I šta, molim, da li je ona to upravo proćaskala sa čudovištem iz Loh Nesa./ Kapiram ja da je taj Džejmi dobar frajer, ali stranu po stranu ova žena me je koštala nove frizure i farbe za kosu koja je osedela i koju sam počupala dok sam čitala prvu knjigu.

      I pročitala sam je do kraja, i lupala sam se u čelo do poslednje rečenice. Morala sam! Čak sam i nekoliko epizoda serije odgledala, da se ne kaže da joj nisam dala šansu, njoj i onim mojim ženama.

     Ali 'ajde i da priznam da nije sve tako crno*. Da me je neko upozorio na vreme da ne očekujem ništa od više nevinog ali, mnogo dobrog frajera, valjanja u travi i pećini, mačevanja i jahanja, i malo bičevanja, i divnih opisa Škotske, ja bih rekla može, nemam ništa protiv! Ovako je ostao samo gorak ukus u ustima i želja za obilaskom Škotske. Tako da, mili moji, upozoreni ste! Tek sa ovakvim predznanjem usudite se da čitate Tuđinku, pa šta vam svemir da.

*(to mi ne pada toliko teško samo zahvaljujući činjenici da sam nekada davno pročitala prvi deo Twilight)
;)

8 comments:

  1. Hahahah, odlicno! Cula sam price o tom Outlanderu, ali se jos uvek nisam odvazila da procitam- mada po svemu sudeci, ne verujem da cu se prepustiti tome, a mozda odgledam koju epizodu cisto zbog malo valjanja u travi i tog finog momcica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. probaj, nista ne kosta. znaš šta da očekujes :)

      Delete
  2. a kolko nastavaka ima toga? da znam dal da skočim uli ne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislim 7-8, tako nesto. kod nas su samo tri prevedene, ne znam kako je kod vas.
      evo Iva je, na primer, imala pristojnija osecanja prema knjizi, pa možda to bude od pomoći za odluku :D
      http://pepeljugasjuga.blogspot.com/2014/10/bookchallenge-dodatak.html

      Delete
    2. Buhuuuuu!! Ako ti kazem da je prva knjiga najbolja? :)) Stala kod trece knjige, seriju gledam, pocetni hajp je splasnuo. Mislim da dalje citati necu, serija je fina za pred spavanje ali muzika i Skotska..mmm!

      Delete
  3. AnonymousMay 12, 2015

    Vidim tu sliku u postu i odmah skontam da me ne interesuje, a ti mi potvrdila... Kad pričamo o Twilightu, meni je i dalje prvi film predobar *guilty pleasure* :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Twilight, maj gad, i u taj prvi film sam usla nepripremljena i bilo je wtf wtf!! :D

      Delete
  4. Ni čitala, ni gledala i bogami ni neću haha :D

    ReplyDelete

Friends