10.4.13

Crno-belo, pa šareno


    Evo vam prikaza moje inspiracije, umeća i nestrpljivosti. Materijal me je oduševio bojama i mekoćom, inspiracija me opseda već danima, crno-bela faza ne posustaje već mesecima, i nastade lagana, mekana kapica za proleće (zapravo, ipak-je-trebalo-juče-da-operem-kosu kapica).

   Ali, a ali devojci sreću kvari, nisam ja mogla da napravim uzorak, bila mi je potrebna odmah-sad, pa je jedva ostala na glavi jer mi je malo velika (a nestrpljenje mi je još i vrlina...). Prošetala sam je jednom i vraćam je na preradu. Ako ste naučili nešto iz ovog posta, blago meni, možda ću i ja jednog dana. :)

:)

16 comments:

  1. Bas je divna slatka kapica!!
    Mozna je i bolje ako je veca, mozes da je nosis onako vrecastu na galavi.To je super fazon!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma bice vrecasta svakako, nego mi je presiroka ranfla, pa spada :)

      Delete
    2. Mozda mozes da stavis neki Brooch!!To bi lepo izgledalo, mislim!! :)

      Delete
  2. Tek kad sam povećala sliku vidjela sam kako je lijep materijal.
    Uh, što ne volim prerade... :(

    ReplyDelete
  3. Ja sam naučila da je krajnje, krajnje vreme da naučim da se snalazim sa iglama za pletenje! Ili da napadnem tebe kad ti ovako dođe inspiracija i da ti dam par domaćih zadataka!

    ReplyDelete
  4. Baš je divna, nadam se da se nećeš previše mučiti s preradom (neznalica sam pa mogu samo da pretpostavljam) i da ćeš je što prije ponovo prošetati :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. necu se muciti, lako je rasparam i sve ponovo:) ali ne mrzi me, jer mi se mnogo svidja.

      Delete
  5. A jesi li naučila da pleteš i gledaš TV? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa nisam bas, vise se svede na slusanje nego na gledanje, ali u svakom slucaju strikam pred tv-om:)

      Delete
    2. Ja sam odustala jer ne mogu to da radim :D.

      Delete
  6. Operi je u vrućoj vodi da se smanji :).
    Ja sam naučila da pletem uz TV, ali ja ionako pletem samo jednostavne stvari, lako je tako!

    ReplyDelete
  7. Супер је капа, још само мало вежбе и следећа ће бити савршена :)

    ReplyDelete
  8. Lep je materijal. Daj da je vidimo celu, i kako ti stoji. :D
    Ja sam isheklala jednu mekanu, ali zimsku, moraće da čeka do sledeće zime na svoju prvu šetnju. :)

    ReplyDelete
  9. Uci, uci i samo uci ti :)

    ReplyDelete

Friends