21.4.13

Nedeljno frolikovanje




* Nedavno dostigoh leto dvadeset i deveto, a nedugo zatim za oko mi je zapalo i ovo. I shvatila sam da leto dvadeset i deveto treba da donese i nekoliko promena. Na primer, više nikada nećete čuti koliko sam strašno zauzeta. Odličan tekst, a i na pamet mi pada dosta ljudi, koji čak i ne spadaju u ciljnu starosnu grupu, ali trebalo bi im reći nekoliko stvari.


* Još jedan od onih blogova na kojima jednostavno morate da prođete kroz celu arhivu. I za čitanje i za gledanje, svi sastojci na svom mestu.

     I da, znate li ko još voli da ide na buvljak? Moj tata. Ipak, nasumična kupovina patika za ćerke mu do sada nije bila navika, mada je obavljena vrlo uspešno, nadam se da ćete se složiti. Samo, nas dve još uvek nismo zatvorile usta od čuda... A patike nosimo uobičajeno, jureći prijateljski raspoložene mačke po ulici, kako bismo nadomestili nedostatak krznenog zadovoljstva u kući.

;)






26 comments:

  1. Joj, i ja ove godine punim 29.
    Pogledala sam listu, ali nisam se mnogo pronašla u njoj. Dobro je, dobro.
    Moj tata takođe voli buvljak, kad sam bila mala išli smo svake nedelje, ne zbog kupovine već zbog muvanja po gradu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to znaci da si ti bas dobra :)
      e, tate nase :D

      Delete
  2. kako lijepu torbu imaaaš! Izgleda da ću i ja odgledati svih 60min, kako je krenulo ;) A što se tiče 20ih, odavno su iza mene pa se ne moram brinuti! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala, a jos mi je draza jer sam je dobila licno od dame koja ih pravi :)

      a 60 prodje za cas za nas mackoljubce :D

      Delete
  3. Idem da čitam te promjene. A ja sam za prošli semestar učila o terapijama i svidjele su mi se neke ideje, tipa da promijenim ''moram'' u ''želim'' ili ''preferiram'', pa se trudim da pozitivnije mislim o obavezama.

    Naišla sam baš danas na taj video od sat vremena! I kontam da ću ga ostaviti kad mi baš bude trebalo razonode :).

    Blog ode u bookmarkse.

    I ja sam dobila sat od tate za rođendan, iznenadio me pozitivno odabirom :). Tene su totalno kul, tata ima ukusa ili bar zna tvoj prepoznati :D.

    ReplyDelete
  4. Odoh sad baciti pogled na onu listu, a zatim i na blog. Sva sreća da uopće nisam na poslu dok ovo radim :))

    ReplyDelete
  5. I zaboravih dodati, torba ti je <3 <3

    ReplyDelete
  6. preslatke ste!

    ++tata totalno zna da ubode buvljacki deal :)

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa da ti kazem do sad nije bas imao uspeha ovo je izuzetak, mama ga je trenirala vise na parfeme i nakit, odecu ne toliko :D:D

      Delete
  7. Kako brzo prođe 60 minuta :) Kad bi imala mačku u kući, ne znači da ne bi više jurila one po ulici. Vjeruj mi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaaa, i to vec znam! da li ti imas macku?

      Delete
    2. Imam više životinja, nego ljudi kod kuće :D Sjećaš li se Ezela? http://haljinicesuknjice.blogspot.com/2013/02/ezelova-kapa.html
      A imam na blogu i jednu sliku psa Pujde... http://haljinicesuknjice.blogspot.com/2012/07/svi-koji-imaju-kucne-ljubimce-mogu.html
      Nemam fotografiju papagaja (množina) na blogu, ali vidjet ćeš ih nekad :D

      Delete
    3. jao, jeste, ja sam pomesala nesto :)
      znam divnocu

      Delete
    4. Zaboravila sam kako je Ezel moćan :D. Kad nam dođe Random Mačka, ponesi nam ga u torbi da mu se divimo uživo :D.

      Delete
    5. ja se slažem, a ti, Dado, vidi šta ćeš :D

      Delete
  8. Stavila ovih 60 min sa strane, gledam sigurno!;)
    Torba, cicamaca, <3

    ReplyDelete
  9. Patike dobre! Šta to beše 29???

    ReplyDelete
  10. A taman htedoh da pitam odakle patikice, kad ono :(

    ReplyDelete
  11. Divna mi je ta torba :)
    I upravo sam odgledala svih 60min ovog videa, smejala sam se svo vreme :)

    ReplyDelete
  12. Patike su ti predivne, kao patike-espadrile.Super su!!
    Ceger je isto cool, kao i mece :)

    Heheh, moja mama u Kievu voli da ode na buljak, ali to radi da ne zna moj tata i moja sesta.Strasno, oni ne podnose te "prljave stvari".
    Jednom sam na nylonu kupila cetiri tanjira sa cetiri godisnja doba i tata nikada nije hteo da jede iz njih!! :)
    Sto ljudi sto cudi!!

    ReplyDelete
  13. Pa nek bude sretno 2o i 9. ljeto <3

    Sviđa mi se tvoj ceger. Mnogo volim cegere.

    I uvijek me uputiš na tako dobre linkove.
    Npr. onaj serpentine dance sam kod tebe vidjela i od tada ga gledam 2x sedmicno,
    ima i godina od tad.

    ReplyDelete

Friends