24.12.13

Crveno, volim te, crveno


    Nekoliko nedelja sam kukala kako mi trebaju crvene ili bordo pantalone, eventualno tamno zelene ili ljubičaste. Planirala ekskurziju do nekog od tržnih centara i odustajala svaki put kad dođe vreme za polazak. U poslednje vreme sam razvila netipičnu averziju prema otvaranju novčanika.
    Pre neko veče sam rešila da ispunim sisterki želju da odemo do komšijskog SHS. A i oni su bezobrazni bili su mi na uglu ulice, mogla sam da svratim kad mi se ćefne, a sad imam čak 10 minuta šetnje do njih. Taman je prošlo dovoljno vremena da se oni ponove, a da meni nešto zafali. I nađem ni manje ni više nego baš te pantalone za kojima sam kukala, 'fala lepo, i jedan džemper pride, jer sezona je, od viška ne boli glava! A cena prava sitnica, recimo da za te novce ne bih uspela da kupim ni džemper, ni pantalone u prosečnom tržnom centru.
;)
     

5 comments:

  1. Crveno mi uvek otvori lice, oci i boju kose, a kada sam bila dete nije mi bila bas neka omiljena boja, ali sada ne mogu bez crvene.
    Mama mi sasila i suknju crvenu i kaputic, ma divne li boje :)
    Crvene pantalone su nesto posebno i uvek onako sasvim dovoljno za divnu kombinaciju <3

    ReplyDelete
  2. Volim te izlete u SHS i slučajne pronalaske. Upravo sjedim u kašmirnom džemperu kupljenom za siću u SHS i uživam u mekoći. (Jedino mi smeta što se voli naelektrisati, pa pucketam stalno :D.)

    Džemper bih ti rado ukrala.

    ReplyDelete
  3. Sviđa mi se i džemper i pantalone. Dobra mi je i kombinacija te dvije stvarčice. Jučer sam i ja kupila pantalone i to tamno zelene, tamno plave i bordo :) Privukla me ova predpraznična sniženja.

    ReplyDelete
  4. Second hand je zakon!!! Tamo se uvek mogu naci najrazlicitije krpice! Mnogo mi se svidja dzemperak i crvene pantalone, taman da se uvesele hladni zimski dani :)) Odlican ulov!!!!!

    ReplyDelete
  5. Vesta mi se jaako sviđa, baš jako! I boja i stil i sve! Al mi se ne kupuje ništa, blagdani me dotukli, nisam u fazi isprobavanja odjeće -.-

    ReplyDelete

Friends