6.12.13

Gospodarica prstenja


     Često nosim prstenje. Nekada sam često nosila velike minđuše. Narukvice nosim samo ponekad.

     Kada sam se ofarbala u crveno i kada sam shvatila da je talasasto i kovrdžavo najprirodnije stanje moje kose, prestala sam da nosim velike minđuše. Postale su suvišne. Još uvek ih imam, ali čuče u kutiji i čekaju neke mirnije kose. Sada nosim male minđuše. Imam jednu rupu na levom, i dve na desnom uhu i volim da kombinujem minđuše, par na desnom, a neka sasvim treća na levom ili sve tri različite, ili sve tri iste. Uglavnom samo malo sjaja da ponekad bljesne kroz kosu.

     Jednu tanku srebrnu narukvicu sa cvetom nosim već jedanaest godina. Pokazaću vam je jednom. Bila je prvi rođendanski poklon od njega i skidam je samo u vanrednim situacijama (kao na primer sada, jer je na popravci, khm!).

     Ali kada je prstenje u pitanju tu sav minimalizam prestaje. Jasno se sećam svoje prve opsednutosti prstenjem, tamo negde devedestih, u osnovnoj. Moja najbolja drugrica je imala divne ruke, nežne, elegantne, kao balerina. Posledica prvih naleta puberteta, devojaštva. Ja sam krenula ranije u školu, bila sam godinu mlađa od svih i moj pubertet nije bio nigde na vidiku, moje su ruke još bile dečije. Ona je dobila dva srebrna prstena od dede, iz Austrije. Ja sam imala kolekciju plastičnog prstenja sa vašara i iz Kinder jaja.

     Onda mi je tetka poklonila tanušni, mali prsten od belog zlata, a mama jedan srebrni. Pa sam otkrila radnjice sa bižuterijom i počela sam sama da ih biram, samo da ih bude što više i da budu veliki. Moja drugarica i ja smo slagale svoje kolekcije, dogovarale se koju ćemo kombinaciju sutra za školu. Šta ide na palac, kažiprst, mali prst. Skidale smo ga samo pred spavanje i pre fizičkog. Sve smo kačile na kaiš sata da se ne zagubi.

    Tako sam i ostala bez tetkinog prstena. Neko je za vreme fizičkog uzeo moj sat iz svlačionice, svo prestenje, i tetkin prsten...  tetke više nema.
***
      E, ovo gore na slici vam je većina moje kolekcije prstenja danas. Često nosim prstenje. Ponekad samo jedan, ponekad koliko god mogu da stavim. Samo jedan je od srebra, dva su od drveta, zlata nema. Ostalo je bižuterija, ali sve sam ih pažljivo birala i volim ih.

     A sve sam vam ovo ispričala jer sam planirala da vam s vremena na vreme ovde pokažem i kombinacije prstenja koje trenutno nosim, a počinjem sledeće nedelje.

;)

8 comments:

  1. Gore levo, veliki metalni - ljubav! Ja obicno nosim po jedan ali ogromantan :)

    ReplyDelete
  2. Divno si sve opisla, i pogotovom mi se dopada taj momenata da nesto bljesne kroz kosu.Divno!!
    Razumem te skroz i ja sam nakit svela na minimum i kako sam starija volim samo zlato.
    Kolekcija ti je divna i volim da vidim kako neko ume da nosi divno vise prstenja na rukava, meni nekako to ne ide.
    Meni su isto prvi srebrni bili od tetke i tada sam i pocela da eksperimentisem sa prsetnjima, a to je bilo u petom razredu.
    Divan tekst i bas se pronalazim u tvojim recima, pogotovo ovim iz detinjstva!! :)

    ReplyDelete
  3. Najvise mi se svidjaju ona dva srebrna jednostavna i onaj najveci!!! Obozavam veliko prstenje, ali nekako ga u poslednje vreme uopste ne nosim. Secam se da sam u pubertetu bila kao i ti luda za prstenjem, na sveko prstu bukvalno po tri komada to samo srebro i metal (eh taj pubertet!). Zlato nisam volela, a na primer sada mi se svidja.
    Jedva cekam da vidim ostalu kolekciju tvog nakita!!! Odlican tekst :***

    ReplyDelete
  4. Ja sam ogrlica tip :) Volim prstenje i imam ga dosta, ali rijetko nosim jer mi smeta na rukama. Imaš divnu zbirku prstenja :) Prekrasan mi je ovaj desni s velikim bijelim kamenom.

    ReplyDelete
  5. i ja najvise volim prstenje, uvek srebrno (zlato ne volim, a od bizuterije imam alergiju).. volim i narukvice, onako da ih nanizem gomilu odjednom, skoro do lakta, pa da zveckaju .. a mindjusa imam bezbroj, ima par godina da i od njih imam tu prokletu alergiju, pa ne mogu vise da ih nosim.. eno ih came u nekoj kutiji, sve se nadam mozda cu nekad naci kakvo resenje i opet ih nositi..

    ReplyDelete
  6. :) na post. Čekam kombinacije :)

    ReplyDelete
  7. Jednostavni su i baš zato su lijepi :)

    ReplyDelete
  8. Vidis, razmisljam o tome da bi se mogli ljudi / odnosne zene svrstati u kategorije tako da bi njihov izbor nakita govorio o njihovim karakterima. Nesto kao horoskop ciji su znakovi nakit.

    Ja volim ogrlice… prstenje mi smeta. Ne nosim cak ni onaj s vjencanja :)

    Spakovacu ti jednom jedan paketic pa poslati i koji prstencic.

    ;)

    ReplyDelete

Friends