14.12.13

Zbog Marsela se danas smešim



* Juče je razgovor sa sisterkom preko Skajpa počeo sa njenim: ,,M. mi je poslao najslađi videojčić (da, ponekad izgovaramo takve reči, neophodno je) koji sam u životu gledala i verovatno će ostati tako zauvek. Poslaću ti link i moraš sad da ga gledaš, hoću da gledam tvoju reakciju.'' I tako i bi, i gledala sam ga još dva puta sinoć. I znate šta, volela bih da mogu da gledam vašu reakciju, posebno na poslednju rečenicu u drugom delu. Da, obavezno gledajte i drugi deo.

* Još jedna fantastična stvar, štampanje, sastavljanje i svi ostali delovi i procesi nastajanja jedne ogromne knjige u štampariji, od praznih listića do kutija spremnih za isporuku knjižarama.

* Pogodite ko bi ovde najviše voleo da živi? 50 divnih fotografija mačaka koje žive na jednom malom japanskom ostrvu, mačećem raju.

* E, da, kod Saške opet bila dobra žurka.


;)

3 comments:

  1. Da samo znaš gdje me Marcel odveo :D Sat vremena kasnije pišem komentar :)
    Al divan je :)

    ReplyDelete
  2. Mace u Japanu su bas prelepe, kako samo uzivaju na moru!!! Trebala bi im se pridruziti jednog dana :))
    Marcel me je bas lepo nasmejao, slatkis mali :))

    ReplyDelete
  3. Jaoooj, pa ja tek sad vidimo ovaj post, i ovaj video. Ulepsao mi je (i raznezio) dan!

    ReplyDelete

Friends